Шапка з логотипом


Шапка є невід'ємним атрибутом будь-якого осінньо-зимового образу. А все тому, що вона виконує відразу дві функції, які надзвичайно важливі для сучасної людини. З одного боку, вона служить чудовим утеплюючим елементом, захищаючи голову від осіннього вітру і зимової холоднечі, а з іншого – наповнює образ новими фарбами, роблячи його стильним, а іноді і неординарним.

Через величезної популярності даного аксесуара, багато бізнесмени використовують його як ефективний засіб реклами. Розмістивши на універсальній моделі шапочки логотип власної компанії, можна ненав'язливо заявити про себе і тим самим залучити величезну кількість споживачів. Цікаво, що даний рекламний хід використовується як іменитими брендами, так і зовсім невідомими компаніями, а ми, як споживачі, навіть і не замислюємося про його ефективності. Чому?

Особливості та переваги

Головна перевага брендованої одягу полягає в тому, що на неї звертають увагу набагато частіше, ніж на банальні рекламні плакати. Причина цього явища полягає в простій психології людського мислення.

Побачивши рекламний постер невідомої компанії, красиво описує унікальність пропонованих товарів і послуг, людина з великою часткою ймовірності пройде повз. Але якщо на презентабельному працівника фірми він ненароком побачить не менш презентабельні модель одягу з логотипом компанії, то відразу ж зацікавиться, адже це викликає довіру.

Ще одна перевага одягу з логотипом полягає у термін її служби. Жоден рекламний постер, банер або плакат не може похвалитися такою довговічністю, як нанесений на тканину малюнок або візерунок. Втім, довговічність логотипу безпосередньо залежить від способу його нанесення спеціалізованими компаніями.

Більшість фірм, наносять логотипи на в'язані вироби шляхом термопереноса, вишивки, шеврони або жаккарда. Вибір способу нанесення залежить і від тканини, з якої виготовляється виріб. Так, на шапках з флісу, трикотажу або ворсистою пряжі чудово виглядати буде традиційна вишивка, а на зимових хутряних виробах краще зробити спеціальні нашивки.

Цікаво, що в якості реклами нашивка на шапці може служити лише на перших порах розвитку компанії. Якщо фірма досягне висот у бізнесі і стане брендового, ця нашивка буде сприйматися вже не як реклама, а як стильне доповнення, яким хочеться похвалитися. І на світовому ринку вже є кілька компаній, які таких висот досягли.

Модні тенденції

Вже протягом кількох десятиліть найбільш модними є шапки з логотипами відомих спортивних брендів – Nike, Adidas, Reebok і Puma. Їх носять у всьому світі, причому далеко не завжди певна модель шапочки є справжнім виробом від компанії, але це все одно не зменшує їх популярності. Крім шапок з вищезазначеними брендовими нашивками, модними вважаються аксесуари з логотипами від інших компаній.

Carhartt

Carhartt – шапки від всесвітньо відомого виробника надміцної одягу користуються надзвичайною популярністю серед споживачів. І причина полягає не тільки в гучному імені бренду, але і в чудовій якості продукції. Купуючи справжню шапку від Carhartt, людина забезпечує себе добротним і стильним головним убором на кілька десятиліть. Особливо шапочки від бренду подобаються представникам вуличної субкультури.

НХЛ

А це вже справжня релігія для любителів професійного хокею. Шапка з логотипом Національної хокейної ліги є головним підтвердженням шанобливого ставлення як до гри на льоду, так і до певних команд, що входять в НХЛ. Спортивний крій і різноманітність візерунків – ось, що відрізняє шапки НХЛ від інших.

БМВ

Аксесуари з логотипами всесвітньо відомих автомобільних марок завжди користувалися популярністю серед чоловіків. Шапки з нашивкою від німецького концерну BMW не є винятком. Круглий логотип з впізнаваними англійськими літерами може нашиваться на шапки з різних матеріалів. Частіше всього вони створюються в строгому і лаконічному спортивному стилі, а також стриманих тонах.

Як вибрати

Але навіть сама фешенебельна нашивка не прикрасить ваш образ, якщо ви неправильно підібрали модель шапки. При підборі підходящого аксесуара слід орієнтуватися на тип особи:

  1. Якщо природа нагородила вас особою овальної форми, ви можете вибирати будь-яку модель головного убору, починаючи від спортивної, закінчуючи тісними і в'язаними екземплярами.
  2. При трикутному типі обличчя краще вибирати обтягуючий модель шапки і зрушувати її набік. Непогано, якщо аксесуар буде доповнений ще і помпоном.
  3. Круглолицим особам краще зупинити увагу на шапках з вилогами або козирками. Бажано купувати фактурні в'язані моделі.
  4. Для квадратного типу особи передбачені шапки – труби, які збираються на маківці невеликими складочками.

А ось відтінок шапки краще вибирати, орієнтуючись на власний кольоротип. Очі, волосся і колір особи повинні гармонійно поєднуватися з відтінком шапки, відтіняючи його.

Якщо у вас смаглява шкіра і досить темне волосся і очі, ви можете вибирати шапки як контрастних, так і яскравих відтінків. А ось блідолиці особи з такими ж відтінками очей і волосся повинні відмовитися від шапок в пастельних тонах. Добре б при виборі враховувати і сезонність шати, купуючи для більш холодного періоду вовняні моделі шапок на флісі, а для теплого - із синтетичних тканин.


Коментарі

Схожі статті


Шапки Брекстон

Шапки Брекстон

Про бренд Особливості та переваги виробів Огляд моделей Шапка-кішка Шапка-вушанка Шапка – ковпак

Шапка Carhartt

Шапка Carhartt

В наш час шапка стала не тільки необхідним атрибутом для захисту від холоду, але і стильним

Вишивка на кепках

Вишивка на кепках

Особливості та переваги Де розташувати вишивку Вартість Де зробити замовлення Сучасна молодь досить

Шапка-трансформер

Шапка-трансформер

Особливості та переваги Як вибрати і кому піде Модні тенденції З чим і як носити Стильні образи

Візитниці з логотипом

Візитниці з логотипом

Візитниці – частий і необхідний атрибут життя сучасного бізнесмена. Існує величезна кількість видів