Японська жіночий одяг

Більшість людей при згадці про японської одязі відразу ж уявляють собі кімоно, хоча сучасні японські дівчата давно вже перейшли на більш практичні одяг європейських фасонів. Але спочатку - дещо з історії одягу цієї країни.

Історія

У японського національного костюму старовинна багатовікова історія. Ця національний одяг дуже популярна і в наші дні. Основні атрибути японської одягу – це гета, кімоно, нецке та хакама.

Гета

Являє собою взуття у вигляді традиційних дерев'яних сандалій, що мають форму прямокутника, які фіксуються на нозі лямками, що проходять між пальцями на нозі.

Кімоно

Це національна японська одяг (жіночий та чоловічий).

Нецке

Якщо сказати просто – це гудзики на одязі японця, або ще можна сказати, брелок-противага. Вони прикріплюються на кінцях шнурків, якими затягували різні мішечки зі всякими різними речами – кишені адже на одязі японців не передбачені. Матеріал для виготовлення нецке – це роги тварин, їх кістки, ікла. Бувають нецке і дерев'яні і гіпсові, і виготовлені з якого-небудь іншого зручного матеріалу.

Хакама

За зовнішнім виглядом цей одяг дуже нагадує українські національні широкі шаровари, які носять чоловіки. Хакама – це повсякденний одяг для чоловіків-японців.

Японські стилі одягу

Кінець минулого століття в Японії ознаменувався новими унікальними стилями і модними течіями. Минав час, і ось вже оригінальний японський стиль став цікавий і для культури європейських країн, де став дуже швидко поширюватися.

І наша країна також не є винятком у цьому плані, і у нас є чимало охочих одягатися екстравагантно і яскраво, а японська одяг в цьому плані – краще, що може бути. Ось лише деякі найбільш видатні стилі японської моди:

Visual Kei

По-російськи це буквально означає «візуальний стиль», в його основі лежать японський і глем рок. Чим виділяється, так це помітним макіяжем і трьома переважаючими відтінками – чорним, червоним і білим (причому не тільки в одязі, але і в мэйкапе), рок-атрибутикою, з елементами шкіри і металу. У цього стилю є щось спільне зі знайомими нам емо – і довгі чубчики, і одяг темна. Але є у Visual Kei і відмінності, властиві тільки цьому стилю – його шанувальники люблять здивувати, а тому їх обличчя пов'язками прикрашені, то у них в очах вставлені запаморочливі лінзи, то циліндр надінуть, то корсет (або всі разом), бувають у них і особи списані всякими витівками.

Decora

Цей стиль підходить тим, кому подобається себе прикрашати. Людини, одягненого в такому стилі, може бути ще не видно, але вже чути його наближення – це на ньому будуть позвякивать всілякі брелки, значки, намистини, бантики і ще незрозуміло що. Такі люди прикрашають себе, як новорічну ялинку, а того, хто над ними сміється, будуть доводити, що він просто нічого в моді не розуміє.

«Косплей»

Це напрямок японської моди може бути перекладене, як «костюмована гра». Воно підходить тим, хто закоханий в аніме і в комп'ютерні ігри. Серед японської молоді ця тема дуже популярна і практично у кожного є хтось із таких героїв, яким вони будуть наслідувати в усьому, в тому числі, звичайно, і в зовнішньому вигляді. Є косплейщики і у нас в країні, тільки не подумайте, що вони наслідують нашим Чебурашку або зайця з «Ну, постривай!» - вони вибирають також японських героїв мультиків або комп'ютерних ігор.

Кавай

Стиль «Кавай» завжди пов'язаний з чим-то зворушливим, інфантильним, переважанням пастельних тонів напряму – рожевого, салатового, небесно-блакитного і іншими подібними цим, зі всякого роду милими дрібничками. Тут можна провести певну паралель зі стилем Косплей, тільки наслідувати в цьому випадку прийнято миленьким дитячим персонажам – звірятка або іграшок, ніжним і пухнастим. Звідси і така назва, що перекладається, як «милий, зворушливий».

Кигуруми

Це назва комфортних, помітних і милих костюмів, до яких складно ставитися байдуже. Костюм Кигуруми – м'який і пухнастий, який представляє собою того чи іншого тварини. Раніше їх використовували тільки в якості реклами, на святі у дітей або на тематичній вечірці. А з часом цей стиль перетворився у модний тренд, і тепер його використовують і як костюм для карнавалу, і як домашню піжаму.

Харадзюку

Один з токійських районів став місцем, де цей стиль зародився, ось і отримав свою назву. Цей район багатий модними магазинами, і в них продають багато стильною підліткового одягу. Для стилю Харадзюку характерні яскраві кольори в одязі, від неоново-рожевого до яскраво-фіолетового, безліч аксесуарів, вінтаж строкатих і неординарних прикрасах і контраст у відтінках. Інша назва цього стилю звучить, як Текенокозоку. Тепер вже є і магазин, назва якого збігається зі стилем: Такеноко, і це основний постачальник одягу для тих, кому дорога субкультура Харадзюку.

«Лоліта»

Такий стиль вітають дами, які бажають зберегти свіжість на довгі роки, і не має значення, скільки їм років в дійсності. Цей японський стиль можна назвати, мабуть, єдиним, де немає яскравих і помітних кольорів, а прикраси представлені в цілком адекватному кількості. Основне для цього напряму - зберегти жіночність образу та його гармонійність, тому сукня оздоблена ніжними воланами і рюшами, шпильками і прикрасами-бантиками, квіточками, сердечками. Зачіска дівчини буде складатися з м'яких локонів, а завершувати її образ може миленький парасолька.

До Гал

Цей стиль також допоможе дівчатам та жінкам довше виглядати молодо, але суть образу тут трохи інша. Прихильницю цього стилю можна дізнатися за її неймовірно коротенькій шкільної спідниці і іншим, підкреслено дитячих речей. До того ж такий образ не буде повним, якщо не знебарвити волосся.

Морі Герл

Російськими словами такий стиль називається «Дівчина з лісової хащі». Цей японський стиль відрізняється гармонійністю, а гамою кольорів і аксесуарами схожий з французьким «Провансом», жіночним, ніжним і романтичним. Одяг тут складається з багатошарових нарядів і милих пастельного тону платтячок. Обов'язкові також мережива, оборочки, ніжні квіточки в малюнках і дрібна клітка. Косметику в цьому образі не використовують зовсім або використовують зовсім трохи. Аксесуарів також мінімум, найчастіше це позолочені прикраси або шкіряні.

Аніме

У молодіжному середовищі шанувальників аніме, завдяки численним захоплюючим японських мультфільмів, дуже багато. Японським аніматорам і в голову не могло прийти, що небачені і неповторні поєднання в одязі героїв проведуть такий фурор в молодіжній моді всієї планети. Аніме – це не Косплей, де стиль полягає в копіюванні одягу вподобаного персонажа, тут все робиться з більш широким розмахом і демократичними поглядами.

Одяг повинен робити лише натяк на улюблений персонаж або комбінацію відразу декількох образів. Хоча це, звичайно, споріднені стилі. Аніме – екстравагантний стиль, феєричний і з ноткою сексуальності в костюмі, а тому він не може не надихати модниць, які мріють про унікальний луці.

Yukata

Традиційний стиль кімоно затребуваний там, де є місце і давнім традиціям Японії. Це може бути церемонія чаювання, створення ікебани, каліграфії. Підійде такий наряд також в день одруження, до похорону, до випускного балу, до святкування повноліття. А ось юката – це дуже популярна різновид кімоно, без якої влітку – ну просто ніяк. Це найпростіший варіант кімоно, він вважається річним.

Юката – це виріб з бавовни, яке прийнято надягати на голе тіло. Колір його залежить від віку – чим дівчина молодша, тим яскравіше забарвлення такого кімоно. Аксесуарами в цьому випадку служать квіти, якими прикрашають волосся, брошки і булавочки з квіточками, пояс у вигляді банта обі або пояса косихимо, намисто з перлів, сережки, браслети.

Кольори

Японці – народ особливий, і те, що для нас просто колір, для них ще і відчуття, якими можна охарактеризувати:

  1. іки – витонченість;
  2. сібуя – стриманість;
  3. ханнари – радість.

Червоне з білим – це те, що культивується з самої давнини. В сучасній моді в основі стилю використовуються, в основному, такі фарби:

  • чорна;
  • біла;
  • червона;
  • рожева;
  • помаранчева;
  • золота;
  • індиго
  • і іноді зелена.

До найбільш популярним забарвленням можна віднести рослинні принти з японської тематикою, принти з ієрогліфами, квітами, метеликами, птахами і пейзажами лісів на гірських схилах.

Крій

Японський національний костюм формувався не одне століття. Він міг трансформуватися, конкретизуватися, змінювати фасони і силует, але принцип крою залишався постійним.

У японському вбранні враховуються не тільки антропологічні особливості фігури, але і система пропорцій, яка стосується параметрів в елементах костюма. Наприклад, "підрівняти" жіночу фігуру до естетичного досконалості можна спеціальними прийомами, використовуваними під нижнім кімоно.

Мода нового сезону – це техніка Patchwork, яка вважається найяскравішим нововведенням, і з цим твердженням згодні практично всі імениті дизайнери. При цьому, метри моди пророкують Печворку ще не один рік популярності.

Мода 2018 для дівчат

Японці і в моді попереду планети всієї: рішення в одязі у них часто несподівані і досить сміливі. Наприклад, милий образ сучасної школярки Японії передбачає наявність різних видів бантиків, ботфорт зі шпильками, міні-спідниць з декількох шарів і великих в'язаних шапок з помпонами. А для завершення образу, на телефон потрібно повісити об'ємну іграшку, відростити і освітлити волосся, подовжити вії і як слід підвести очі.

Повсякденне плаття для японської модниці – це яскраві квіткові тони та крупні принти. Сюжет може бути чисто японським – з драконами, з журавлями, з морськими кониками, з індійськими тваринами (черепахами), з феєю з небес Калвинкой або з птахом, що тримає в дзьобі гілку. Для шкільної японської моди сьогодні характерне поєднання стилів.

Що в тренді:

  1. серед японської молоді багато любителів штанів-кюлот (це широкі штани, довжина яких може бути будь-який);
  2. популярні топи, у яких відкриті плечі, правда, носять їх поки тільки самі рішучі дівчата;
  3. сумки і кошики, сплетені з лози;
  4. кеди з конверсами;
  5. максі спідниці та спідниці з плісировка;
  6. просторого крою костюм або плаття і брюки з натуральної тканини;
  7. топ-білизну поверх футболки;
  8. сукня з тонкими бретельками поверх футболки;
  9. оголена шия разом з оголеним верхи спини – це дуже красиво і сексуально;
  10. кардиган;
  11. хусточка (на руці, на нозі, на шиї, на сумці);
  12. капелюшки;
  13. топи без рукавів.

Японки уважні до змін моди і в цьому їм допомагають численні журнали, навчальні правилами сполучення та іншим основним прийомам моди. Для школярів старших класів існує мода на форму «гакуран» - військовий стиль для хлопчиків і чарівні матроски для дівчаток. Гакуран – похідне від «гаку» (учень) і «ран» - Голландія. А Голландія для японців – просто західноєвропейська країна. Ось і виходить, що «гакуран» - це той учень, який одягнений по-західному.

Популярні марки

Японці дивляться на життя по-особливому, і це можна помітити на прикладі колекцій від іменитих дизайнерів одягу, як для чоловіків, так і для жінок. Те ж саме можна сказати і про наступних японських виробників одягу з світовим ім'ям:

  • Blackmeans;
  • TaroHoriuchi;
  • Tomorrowland;
  • Beams;
  • BeautifulPeople;
  • YasutoshiEzumi;
  • KiNoe;
  • Remi Relief;
  • Kolor;

З fashion-індустрією Заходу в 70-х намагалися співпрацювати Такада Кензо і Исей Міяке, і в перспективі їх чекала чимала слава. Їх творіння звичайними точно не назвеш, адже створюючи одяг, вони користувалися і гумою, і папером, і залізом. До 1981-го світової громадськості стало відомо ще про двох дизайнерів з Японії, це були Рей Кавакубо і Йоджі Ямамото, які незабаром стали підкорювачами паризького подіуму.

Не встигла публіка Парижа відійти від переживань, пов'язаних з неординарними ідеями Йоджі Ямамото, як нове потрясіння – творчість тендітної дівчини з Японії Рей Кавакубо і її компанії Comme des Garcons (буквально: хлопчики, як хлопчики). Це були моделі абсолютно нового типу, що відрізняються строгістю і геометричністю. Вони отримали назву «post Hiroshima look».

Найбільш відома торгова марка Японії – це Uniqlo. Ця фірма відрізняється стриманістю і лаконічністю силуету, нейтральністю фарб і високою якістю матеріалу. З року в рік Uniqlo укладає контракти на співпрацю з іншими крупними фірмами, і кожен рік світ дізнається про її нових неординарних знахідки.

Toga – черговий японський бренд, дизайнер - Ясуко Фурута. Представлені їм шикарні лаковані піджаки зі шкіри, висока спідниця-олівець, сукні, у яких завищена талія. Головне в цьому одязі – симетрія, яскравість фарб і принти.

Творець бренда Anrealage – Куніхіко Моринага, юний дизайнер, якому таланту не позичати. Публіка його знає ще з 2006-го, коли він був визнаний відомими критиками. Особливість бренду – абстрактність і геометричність принтів, а також монохромність виробів.

Коментарі

Схожі статті


Японський стиль в одязі

Японський стиль в одязі

Вулична мода для дівчат Visual Kei (візуальний стиль) Decora (Декору) Косплей (костюмована гра)

Національний японський костюм

Національний японський костюм

Національний японський костюм відрізняється неповторним, ні з чим не порівнянним колоритом, тонким

Гарний японський халат-кімоно для жінок

Гарний японський халат-кімоно для жінок

Жіночність, таємничість, краса, елегантність – все це підкреслить гарний японський халат-кімоно для

Східний стиль в одязі

Східний стиль в одязі

Схід так і манить своєю загадковістю і таємничістю.Скільки краси, витонченості і смаку в одному

Жіночі пальта-кімоно

Жіночі пальта-кімоно

Трохи історії Особливості моделі Кому підійде Модні тенденції З чим носити Стильні жіночі образи

Одяг Uniqlo

Одяг Uniqlo

Особливості та переваги Історія японської марки Асортимент фірми Відгуки покупців