Помада L'Еtoile


Мережа магазинів л'етуаль – одна з провідних на російському ринку, вона включає в себе сотні магазинів по всій країні. Серед асортименту можна знайти як відомі бренди, так і власну продукцію мережі. Остання включає в себе широку лінійку губних помад досить бюджетної вартості.

Про бренд

Власну косметику компанія почала реалізовувати в 2011 році під маркою «Л' Етуаль sélection». За минулий час було створено понад 10 тисяч косметичних засобів, і багато з них досягли високої конкурентоспроможності на фоні аналогічної продукції інших брендів, які реалізуються в магазинах, в тому числі на правах унікального дистриб'ютора.

Особою магазинів (а пізніше і марки косметики) з 2008 року є Патрісія Каас. Вона втілює собою ідею всієї філософії «л'етуаль» – француженка, парижанка з витонченими манерами і нескінченним шармом, які завойовують серця. Прагнення до краси, безкомпромісність у досягненні якості – все це провідні концепції при виробництві косметичних засобів марки.

Для кращої реалізації цього над косметикою працює спільно спеціалісти з Росії та Франції.

Бренд позиціонується як доступний косметика, здатна перетворити жінку в залежності від її бажань. Зробити образ більш молодим і легковажним або, навпаки, серйозним і суворим, додати собі шарму або юнацького запалу – все це реально з косметикою «л'етуаль sélection». І губна помада L Еtoile тут відіграє важливу роль.

Переваги косметичних засобів

Вся лінійка продукції для губ відрізняється багатими палітрами відтінків – матові, з блиском, класичні і яскраві. Знайти підходящу помаду або блиск не складе труднощів, а разом з нею і реалізувати свої мрії. Це дуже важливо, адже марка «л'етуаль sélection» створювалася по натхненню від казки про «Попелюшку», в якій показано, як може змінитися людина і як важливо допомогти йому досягти бажаного. У той же час лабораторні дослідження та детальний маркетинговий аналіз трендів дозволяє компанії виробляти найбільш актуальну і якісну продукцію.

Серед косметики бренду є як помади, так і бальзами і блиски для губ. Однак склад помад дозволяє при необхідності обходитися тільки ними – вони дають досить стійкого блиску і зволожують губи.

Середня вартість помад – від 300 до 700 рублів, що робить їх цілком доступним товаром і дає вигідне співвідношення ціни та якості.

Вся косметика упаковується в лаконічні чорні футляри з емблемою у вигляді золотої зірки, які, як не раз відзначали покупниці, з одного боку виглядають абсолютно стандартно, а з іншого радують функціональністю і якістю виконання. З такою помадою вам не доведеться турбуватися, що вона відкриється в косметичці або сумці, зіпсувалася і забруднивши все навколо – кришка футляра прилягає дуже щільно, а мимовільне відкриття виключено.

З мінусів можна назвати те, що ареал поширення марки обмежений магазинами «л'етуаль» і не завжди асортимент вчасно поповнюється, особливо в далеких регіонах.

Асортимент

Вся продукція марки «л'етуаль sélection» має французькі назви, але більша частина з них зрозуміла при першому ж погляді і без знання мови. Всі вони підкреслюють приналежність до французького стилю і знаменитому блиском розкоші паризьких театрів, кабаре і світських прийомів.

«Comme IL Faut»

Помада «Comme IL Faut» включає в себе три групи відтінків – casual, cocktail і black tie. Розподілені вони по насиченості тонів і їх спеціалізації. «Comme IL Faut casual» – це напівпрозорі відтінки, які чудово доповнять природний макіяж, не обтяжуючи особа. «Comme IL Faut cocktail» – яскраві, але легкі кольори, які ідеально підійдуть для денного макіяжу. «Comme IL Faut black tie» відрізняються насиченістю і включає в себе відтінки аж до коричневого і бордового. Найкраще вони підходять для вечірнього макіяжу або яскравого повсякденного образу.

Відтінки 202 та 204 відносяться до категорії casual і відрізняються приємними ніжними тонами, які близькі до кольору шкіри. Перший відмінно підійде світловолосим власницям шкіри з рожевим подтоном, а друга відтінятиме жовтувате або злегка засмаглу шкіру.

Відтінок 214 з усієї палітри викликає найбільше суперечностей. Але варто враховувати те, що цей насичений коричневий тон створений не для повсякденного макіяжу і підходить далеко не всім. В першу чергу, на нього можуть звернути увагу власниці осіннього кольоротипу з темним або теплим підтипом. Іншим же варто акуратно з ним звертатися, інакше губи перетворяться в коричневу пляму посеред особи. Крім того, помади «л'етуаль sélection» відрізняють тим, що їх відтінок може сильно змінюватися в залежності від освітлення. Тому перед покупкою обов'язково протестуйте свотчи не тільки в магазині, але і на вулиці при денному світлі.

Тон 216 можна назвати одним з найбільш вдалих в цій палітрі. Цей відтінок при різному освітленні варіюється від темно-вишневого до темно-червоного, роблячи вечірній образ чудово-фатальним. Цей колір близький до марсала – одному з новомодних творінь колористів.

«Rouge Desir»

«Rouge Desir» – це чуттєва помада з кремовою текстурою. На даний момент у її палітру входить 24 класичних відтінків на будь-який смак. В основному це рожеві, червоні і коралові тони. Ця помада відрізняється глянцевим блиском, який зберігається кілька годин і соковитими кольорами, які при цьому не виглядають вульгарно-яскравими. За рахунок цього блиску губи набувають ще й додатковий візуальний об'єм.

Одні з найбільш популярних відтінків – тон 419, 408 та 407. Перший з них – це насичений рожевий, який відмінно підійде загорілої шкірі, тому він є must have предметом для використання влітку.

Відгуки

Більшість відгуків сходиться на тому, що у помад «л'етуаль sélection» відмінна текстура, завдяки якій вони рівномірно лягають на шкіру і не скачуються занадто швидко. Однак сильною стійкістю вони не можуть похвалитися і вимагають підфарбовування протягом дня. При цьому багато хто відзначає, що можуть виникнути складності з повторним нанесенням помада починає надто сильно розтікатися. Ще один істотний плюс помад – немає необхідності наносити відразу два шари – вони досить щільні і рівномірно фарбують губи, даючи відтінок необхідної насиченості.

Класична форма помад укупі з шляхетно-чорним футляром вже завоювала свої позитивні оцінки.

На додаток до цього, приємно дивує вкрай ненав'язливий аромат, який багатьма і зовсім не відчувається.

У складі помад бренду містить масло ши і сквалан. Вони покликані забезпечити зволоження та відновлення сухих губ. Однак на ділі виявляється, що при занадто пересушеною шкіри залишається необхідність у додаткових зволожуючих засобах. Крім того, помада не так просто змивається – для цього потрібен спеціальний засіб і це ускладнює корекцію лінії губ, якщо з першого разу нанести помаду рівно не вийшло.

Ще одна заслуга виробників цієї марки – точно вивірені пігменти, які дають рівномірний колір. Окремо можна сказати і про те, що в складі помад «Л' Етуаль sélection» немає великих блискіток, тому блиск виходить ненав'язливим і рівним. При цьому на панелі бракує матових відтінків, які стають все більш популярними серед широких верств населення.

У цьому відео-ролику вас чекає огляд помади "Comme il faut" 204.


Коментарі

Схожі статті


Губна помада Dolce & Gabbana

Губна помада Dolce & Gabbana

Особливості та переваги Різновиди "Classic Cream" "Dolce Matt" "Sofia Loren" "Monica" "Passion Duo"

Губна помада Fleur

Губна помада Fleur

Про бренд Особливості Види Ідеальний відтінок Відгуки

Матова помада Sephora

Матова помада Sephora

Про бренд Огляд продукції Відтінки Склад Вартість Відгуки

Губна помада Giorgio Armani

Губна помада Giorgio Armani

Жінки у всі часи воліли робити акцент на своїх губах, тому одним з улюблених засобів декоративної

Губна помада Ruby Rose

Губна помада Ruby Rose

Особливості Різновиди Спосіб застосування Як вибрати Відгуки

Губна помада Shiseido

Губна помада Shiseido

Про бренд Особливості та переваги Склад Термін придатності Види Лінії Палітра Як підібрати свій