Екскурс в історію бренду Supreme
Першим в самому центрі Манхеттена магазин з одягом Supreme відкрив його творець Джеймс Джебиа, і хоч він не був скейтером, але атмосфера міських вулиць, їх філософія, як і взагалі активний спосіб життя, йому були дуже близькі. І тому він має справу не просто зі своїми клієнтами і не просто з покупцями, а з співавторами і членами однієї великої і дружної родини, яка називається Supreme.
Скейтбординг – це те, що стало в основі всієї концепції новоявленого бренду моди. В магазині на Манхеттені можна було придбати продукцію не звичайну, а стильну, унікальну, якісну і за помірною ціною.
В сутності, магазин виявився центром для людей молодих і повних амбіцій. Його завсідники – це скейтери, художники, музиканти, і вони не просто купують тут одяг, це їх особливий спосіб життя, тут, наче в повітрі витає бунтівний дух хіп-хоперів, панків і скейтерів.
Supreme – це ціла культура, що стала з часом потужним брендом.
Як розвивався
Дорослішання молодого бренду відбувалося одночасно з розвитком Нью-Йорка – в одязі цього бренду відчувалися нотки волелюбної молоді Америки, і вона стала втілювати в собі вуличну моду Америки. Логотип фірми прикрашає не лише одяг, є він і на рукавичках боксерів, можна побачити і на рамі велосипеда, і на биті для бейсболу, і на скейтборді.
Сьогодні марку Supreme в Америці вважають однією з найбільш якісних з випуску одягу. Але через філософії бренду, його колекції оцінювалися лише як стріт-одяг, і тільки зовсім недавно модні експерти стали змінювати свою думку з цього приводу.
Про філософію і логотипі компанії
З приходом XXI століття магазини з одягом фірми Supreme, відкриваються в Англії і в Японії, і це говорить саме за себе – компанія Supreme дійсно стала популярною. Джеббиа вдається з увагою ставитися до вивчення запитів покупців, їхнім смакам, уподобанням і звичкам. Він ніколи не помиляється у визначенні їх потреб і створює знову і знову оригінальні колекції, які користуються величезним попитом.
Філософію цього бренду вдало підкреслює його логотип. Комусь, можливо, здасться, що зробити напис білим по червоному тлу – це якось занадто просто і нецікаво. Але, якщо розібратися, цей логотип є своєрідним слоганом. Його створили, завдяки творчості художниці з Америки, ім'я якої Барбара Крюгер.
У 60-ті роки її професійні дані були витребувані в модних журналах, а після цього художниці стали цікаві теми, що стосуються фемінізму, а також влади, і вона стала створювати проекти у вигляді політичних гасел. Ось вони-то, які художниця поєднувала ще й зі зробленими нею фотороботами, і стали для компанії натхненником створення знаменитої тепер на весь світ логотипу червоно-білого кольору.
У чому особливість цього бренду?
Але не тільки напрямок компанії, допомагає невпинно поліпшувати свій товар і конструювати нові колекції, що відрізняються неперевершеною якістю, робить Supreme таким популярним. Секрет ще й у тому, що у бренду є своя цікава тактика, що стосується створених колекцій.
Асортимент продукції, в якому крім одягу та взуття для чоловіків, ще багато всякої всячини типу скейтів, ручок, брелоків і навіть плоскогубців, виконаних також у стилі бренду – не так вже і доступний для широких мас, як могло здаватися.
Ексклюзив
Релізами або «дропами» своїх покупців фірма радує нечасто (один раз в тиждень) і «негусто» - партії товару завжди дуже невеликі за обсягом. Деякі з видів продукції можуть мати тираж всього-навсього десятка три-чотири.
Така невелика кількість продукції цього бренду викликає страшний ажіотаж і робить колекцію ексклюзивною. А ще велика істерія навколо цього бренду виникає, завдяки його співпраці з світовими знаменитостями і відомими брендами.
Бренд не так давно існує, а вже попрацював з величезним числом знаменитостей (дизайнерів, фотографів, модних марок). Так, унікальні принти на футболках – це заслуга Террі Річардсона, а розмальовані худі – робота графіті-художника МакГурра (псевдонім Futura 2000).
Цікавий хід
Крім того, за рішенням засновника фірми розробку моделей, які купуються найкраще, стали замовляти знаменитостям. Так світ побачив жіночу одяг Supreme від Леді Гаги, від Вікторії Бекхем і ексклюзивну чоловічу - від Адама Кіммела. А значить, тепер і для дівчат з'явилася можливість приміряти оригінал вуличного стилю від кого-небудь із знаменитих людей.
Тому немає нічого дивного в тому, що біля магазинів цієї торгової марки (а їх у світі всього-навсього десять, шість з яких – у Японії і по два в Америці і в Європі) - що ні реліз, пов'язаний з новою колекцією, то з самого вечора чергу, яка розтягується на кілометри і складається з прихильників бренду, ресейлерів (це ті, хто потім буде перепродувати цей товар) і просто фанатів, які поклоняються вуличній моді.
Ажіотаж
Варто магазину тільки відкритися, як всі новинки відразу ж розходяться протягом двох-трьох годин. І тим, кому не вдалося придбати бажану футболку або толстовку з кепкою в магазині компанії, тепер одна дорога – на офіційний сайт компанії www.supremenewyork.com або чекати, поки товар виставлять в інтернет ресейлеры, хоча ціна у них вже буде вище офіційною.
Треба зауважити, що, незважаючи на свою культовість, бренд Supreme залишає ціни на свою продукцію цілком доступними для людей із середніми доходами.
Асортимент товарів
У цієї компанії є багато пропозицій для своїх клієнтів: багато видів одягу та деяких інших товарів. Але серед найбільш затребуваних речей особливим попитом користується наступна продукція:
Головні убори
Це завжди яскраві і помітні кепки і шапки, які будуть підкреслювати в кожній людині його індивідуальність. Така деталь здатна стати доповненням до будь-якого образу, який представляє вуличний стиль і додати йому яскравості та динамічності. Чим цей товар відрізняється, так це якістю і дуже оригінальним дизайном.
Куртки
Фірма виробляє їх у величезній кількості – як зимові варіанти, так і демісезонні. Це завжди яскраво оформлена куртка, і обов'язково з унікальним принтом. Матеріал для пошиття завжди використовується яскравий і обов'язково високої якості.
Толстовки
Цей вид одягу вважається найбільш популярним у молодіжному середовищі. Толстовки випускаються в різних варіантах, це комфортний одяг і завжди оригінально оформлена.
Толстовку можна носити в будь-який сезон, а тому цей одяг вважається універсальною.
Майки
Попит на цю продукцію фірми Supreme – величезний. Вони настільки оригінальні й унікальні, що майки інших виробників не йдуть з ними ні в яке порівняння. І тому любителі одягу у вуличному стилі воліють цей товар купувати саме у Supreme. Це не просто стильна і цікаво оформлена продукція, вона ще й вказує на життєві пріоритети людини.
Шорти
На шорти також дуже непоганий попит. У них також досить цікавий дизайн, матеріал для їх пошиття використовується практичний, і виглядають досить стильно. Цей предмет одягу легко прикрасить гардероб того хлопця, який вітає вуличний стиль в одязі або завзятого хіп-хопера.
Компанія Supreme – одна з тих, хто не перестає дбати про якість одягу, яка так подобається молодим людям. У наші дні цей одяг реально придбати через магазини online, і це дуже зручно, тому що далеко не кожен бажаючий зможе придбати цю брендовий одяг в магазині компанії. І саме завдяки інтернет магазинах, кількість любителів цього стилю стає все більше, як і кількість її постійних покупців.
Трохи цікавих фактів про компанію Supreme
Далеко не всім брендам вдалося стати настільки ж впізнаваними, як Supreme. Ось деякі цікаві факти про нього:
- на відкриття своєї компанії, її засновник Джеймс Джеббиа витратив всього $12 000;
- приміщення для свого першого магазину було обрано просторіше, ніж для звичайних магазинів, і зроблено це було з умислом, щоб його відвідувачами могли стати і клієнти з скейтбордами;
- засновника цієї відомої компанії знають не тільки, як її творця, він, виявляється, ще й актор. У дитинстві він грав роль Томаса Ватсона в «Grange Hill»;
- першими речами, які випустила компанія, були футболки з нанесеними на них логотипами і фотографіями скейтера по імені Роберт Де Ніро;
- брендом Supreme стала не так давно – в 2013 році, просто раніше його творець вважав, що зареєструвати фірму – дуже непроста справа, і все не наважувався зайнятися цим питанням.
Що особливо цікаво:
- компанія свідомо випускає товар маленькими тиражами, але не тому, що він спочатку замислювався, як лімітований, а з тих міркувань, щоб товар розпродавався без залишку, не пылясь роками на складах;
- у 2000-му компанією Supreme разом з іншою маркою були випущені велосипеди, вартість моделі становила 1800 доларів;
- скільки існує ця компанія, вона завжди працювала з багатьма іншими брендами, випускаючи спільні колекції;
- першим офіційним каталогом з фотографіями компанія Supreme порадувала своїх шанувальників зовсім недавно, лише в 2009-му;
- фірма не має своєї офіційної сторінки в Twitter, як, втім, і в будь-якій іншій соц. мережі.
Supreme сьогодні без перебільшення найбільш популярний бренд, який виробляє одяг вуличного стилю. І це зрозуміло, адже якісна продукція і нормальні ціни не можуть не зацікавити покупця.
Люблять одяг цієї марки і хіп-хопери, так на відомому рэпере Stalley під час презентації його нового синглу була штани і шорти Supreme.
Де купити
Supreme можна назвати культом вуличної моди, і позиції цієї фірми як виробника унікальної одягу для молоді – дуже міцні. Де ж вона продається крім небагатьох магазинів? Звичайно ж, це online магазини США: crashstreet.com, amazon.com, life-apparel.com, ebay.com.
Через online магазин Supreme продукцію фірми можуть поки купити тільки французи та англійці. В інтернет-магазині Crashstreet.com відмінний асортимент товарів, але там неможливо розплатитися нашими кредитними картами і через PayPal. Щоб щось там купити, знадобиться звернутися в спеціальний сервіс, який називається «Допомога при купівлі».
Supreme – це індивідуальність образу, його спортивність і оригінальність, що межує з неординарним безумством. Ніякого гламуру, зате цікавий дизайн. Вуличний стиль одягу для молодих і аксесуарів фірми Supreme – це тільки всі кращі якості!
Коментарі