Корпоративний стиль одягу
Так вже повелося в нашому суспільстві, що зустрічають людей по одягу. В умовах корпоративних по одязі судять ще про презентабельність компанії. Якщо ділові костюми підібрані в загальній стилістиці фірми, а всі співробітники одягнені однаково, то в очах відвідувачів і клієнтів компанія виглядає надійніше.
Саме тому і розробляється спеціальний стиль в одязі – корпоративний. Чим грамотніше й продуманіше він розроблений, тим приємніше клієнтам відвідувати компанію, а це означає, що зростає продуктивність праці. По суті, корпоративний стиль — це той же дрес-код, якого мали дотримуватися абсолютно всі співробітники компанії.
Корпоративний стиль одягу: види та особливості
Корпоративний стиль одягу – це не просто стиль, що припускає строгі ділові рамки, начебто довжини нижче коліна або відсутність декольте. Це в першу чергу спосіб, який дозволяє при першому погляді на одяг визначити в якій структурі або сфері людина працює.
Ділові види одягу можуть відрізнятися між собою, але мають і багато спільного. Для наочності розглянемо три основних види ділового одягу:
- Строгий діловий стиль – це блузка з спідницею, піджак, закриті туфлі на невеликому каблучку і штани для жінок, а також сорочка з брюками і піджаком для чоловіків.
- Суворий діловий стиль має на увазі також носку трикотажного комплекту з туфлями на підборах або чобітьми. Класичні брюки можна носити з водолазками під піджак. Чоловіки можуть носити брюки і сорочку без піджака.
- Умовно – діловий стиль є самим невимушеним. В даному випадку можна дозволити собі вдягнути джинси і кофту, плаття класичної довжини і колготки, спідницю трохи вище коліна і блузку. Піджак не потрібен. Головне, щоб одяг не був надто відкритою.
Варто врахувати, що строгі правила дрес-коду іноді можуть бути порушені або змінені. Більш того, зміни будуть навіть необхідні через якийсь час. У багатьох компаніях періодично мається на увазі перехід від одного стилю до іншого.
Що враховується при створенні ділового одягу
Поняття довжини, строгості і закритість є досить обґрунтованими, коли справа стосується ділового одягу. Ці параметри в основному не порушуються при створенні одягу, чого не можна сказати про інших параметрах, таких як колір.
Від кольору ділового одягу часто залежать як зовнішній вигляд самого працівника, так і настрій клієнта. Яскраві кольори зазвичай викликають роздратування, тому елементи ділового гардеробу створюються у лаконічних і стриманих тонах:
Це можуть бути бордові, темно-сині, болотні або гірчичні відтінки. Нерідко перевага віддається класичним кольорам: чорному, білому і сірому. Одяг створюється в основному без принтів, але можуть бути і винятки у вигляді логотипу компанії.
Що є неприпустимим
Корпоративний стиль не передбачає наявності в образі відвертих нарядів. Тут будуть недоречними міні – спідниці і короткі сукні з відвертими вирізами. Світяться блузки та кофтинки з глибоким декольте також будуть виглядати недоречно.
Шорти та бриджі – ще одне табу для ділового стилю. Довжина допускається яких максимальна, або до щиколотки. Пляжні шорти, сорочки, майки та футболки – теж варіант невідповідний.
З особливою прискіпливістю завжди відносяться до ділової взуття. Неприпустимою вважається взуття з відкритими п'ятами і пальцями, на високій платформі і шпильці. Стрази, перфорація, висока халява – табу для ділової стилістики.
В якості аксесуарів забороняється використовувати яскраві і помітні прикраси з коштовностями. Хустки, краватки і лаконічна біжутерія стануть кращим вибором у даному випадку.
Схожі статті
Основні принципи і правила ділового етикету
Якщо ви хочете чудово виглядати в діловому середовищі, то вам необхідно знати основні правила і
Домашня одяг Laete
Хіба не чудово займатися домашніми клопотами і відпочивати в затишних і красивих речах? Домашня
Гірськолижні і лижні костюми від Bogner
Особливості та переваги виробів Огляд моделей Відгуки Компанія Bogner розпочала свою діяльність у
Брендові чоловічі костюми
Особливості та переваги брендових костюмів Кращі марки Бренди для чоловіків з Італії Бренди для
Коментарі